*

Copyright © 2011 Mirella Ulbrych-Łodziana. Wszelkie prawa zastrzeżone.



wtorek, 13 stycznia 2009

"Femme fatale"

"Femme fatale
Ja się spaliłem w sobie- -żużel człowiek.
Człowiek, który ma już dość
Szarpie nim zazdrość
Gotów ogryźć kość
Gdy mu rzucisz coś
I jak wiotka szmata
Pan całego świata
Ciebie błaga o litość
Ty jesteś moim maleństwem
Ty jesteś moim szaleństwem
Ty jesteś moim przekleństwem
Ty - ja już dłużej nie mogę
Ty - ja się wlepię w podłogę
Ty - czemu jesteś mi wrogiem
Wiem, byłem zły
Byłem mdły
Były mgły
Nigdy więcej nie będę!
Nachyl swoją bladą twarz
Pocałunku lodem sparz
Jestem podeptany płaz
A ty to dobrze wiesz
Że mnie ze wszystkim masz
Femme fatale
Ja oszalałem wściekle
Jestem w piekle
Piekle twoich sennych póz
Twoich wrogich ust
Zniszczył mnie twój biust
Słyszysz, masz mnie kochać
Chociaż trochę
Ale zaraz już!"
/wyk.Michaś Bajor/

Dawno wykonany rys, na podstawie fotki, ale zamiast się podobać moim krytykom, raczej ich rozbawił;).Ołówki, kredki akwarelowe, Format A4, kolor zmieniony na stary brąz.

1 komentarz: