*

Copyright © 2011 Mirella Ulbrych-Łodziana. Wszelkie prawa zastrzeżone.



środa, 14 stycznia 2009

"Wybacz"....


"Panie, który patrzysz na mnie okiem księżyca.
Panie, który na mnie patrzysz przez słońce.
Panie, który jesteś i śmiercią i życiem
- gwiazdy to twe łzy błyszczące.
Panie, który wiatrem dachy zdzierasz nam z głowy,
który masz we władzy morskich fal siłę.
Panie, który w rękach masz ogień pożogi.
Prosze Cię!
Daj mi jeszcze odpocząć na ziemi,
nim zobaczę światełko jasne.
Nim przed tobą znajdę się niema,
Kładąc na wadze czyny własne.
Daj mi tutaj raju spróbować.
Muszę wiedzieć, czy mi smakuje
ten okruch szczęścia.
Jakie słowa
i jakie gesty Cię przekonują.
Daj mi jeszcze odpocząć na ziemi,
Nim zobaczę światełko w mroku
Zanim dojdę do Twojej sieni,
Zanim będę miała wieczny spokój.
Daj mi tutaj raju spróbować
Na tej ziemi co jęczy w znoju
Raju chwilę,
a potem mnie prowadź
do Twoich niebieskich pokojów..."
/wyk.M.Bajor/


Wzorowałam sie na plakacie do filmu "Jezus z Nazaretu".
Ołówki,format A4.
Rys dla mnie osobisty, dedykowaneny właśnie Jemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz