*

Copyright © 2011 Mirella Ulbrych-Łodziana. Wszelkie prawa zastrzeżone.



piątek, 29 maja 2009

Dajcie żyć!

„Dzisiaj protestuję, bo każdy czepia się!
Dzisiaj protestuję, strzelę sobie prosto w łeb! (…).
Samej mi do siebie jest okrutnie za daleko.
Ciągle mi dystansu do samej siebie brak. (…)
Może zawsze będę czuła się od siebie gorsza.
Może tak zostanie do usranej śmierci mej .
Jak siebie przeżyć mam? (…)
Jak siebie w sobie znieść? …”
/A.Chylińska/
…bo spotykam różnych ludzi, rozmawiam z nimi, obserwuję….Dlatego na dostawkę PROTESTUJĘ przeciw: bezdennie pustym dziewuchom, zakłamanym Narcyzom, fauszywym przyjaźniom, bezczelności i chamstwu, plotkarzom i „niedouczonym” - głośno wyrażającym swoje opinie, sprawującym władzę i nadużywającym władzy, tym, którzy po trupach po drabinie kariery się wspinają, religii w szkołach - gdzie straciła swoje sacrum, biedzie i zacofaniu, młodzieży bez ambicji i tym z chorymi aspiracjami, wojnom, terroryzmowi i biurokracji, regułom, obowiązującym zasadom i normom….O reszcie nie umiałabym napisać nawet po pijanemu….. ....Ołówki, grafit, kredki na a4.No..:)

4 komentarze:

  1. jejku.. Mirelko! To jest cudowne!! i właścwie wygląda jak zdjęcie! Świetne usta, włosy, ząbki... tyle tu ekspresji!
    opis, przesłanie bardzo mocne!

    OdpowiedzUsuń
  2. ....bo czasami jestem "moooocna" Es:))))))Dziękuję:)Muuuaa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nawet bez opisu możnaby było zrozumieć o co Ci chodzi, acz opis bardzo dobry jest. Całość bardzo mi się podoba. Czekam na dalsze odsłony.
    Gorące pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń