*

Copyright © 2011 Mirella Ulbrych-Łodziana. Wszelkie prawa zastrzeżone.



niedziela, 1 listopada 2009

W kroplach deszczu Cię odnajdę....

" Kolejny dzień staram się pozbierać,
niewiele o tym wiem.
Kolejny dzień staram się zrozumieć,
co zdarzyło się.
Pamiętam jak razem z letnim deszczem,
spadłeś z nieba mi.
Pamiętam jak wszystko oszalało,
pogoda, ja i ty.
Od tamtych chwil miasto pachnie Tobą,
mosty, parki, bzy.
Od tamtych chwil każdy kogo mijam,
wygląda tak jak Ty.
Czekam aż znów spadnie deszcz,
w kroplach deszczu się odnajdę, wiem.
...pokochałam deszcz....


Wspominając zapach i smak poziomek ołówki pochwyciłam i napaćkałam:)

5 komentarzy:

  1. Zajebiste. Stanowczo za rzadko wrzucasz tu swoje nowe kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wielkim wrażeniem.
    Praca jak zawsze niesamowita.
    Pozdrawiam, Sylvia.

    OdpowiedzUsuń
  3. :))))Tichon - nie wrzucam, bo nowych po prostu nie mam - ucze sie dziarać i czasu na ołówki mam mało:(
    Dziękuje Sylwio:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa. Przyjaciółka też się ucieszy słysząc,że ma piękny profil :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń