*

Copyright © 2011 Mirella Ulbrych-Łodziana. Wszelkie prawa zastrzeżone.



czwartek, 15 lipca 2010

Dotyk

Myślę o tobie, a ptakiem jest myśl, zbytek słów
Me światy są obce bez nocy i dnia
Tam wiersze z obłędu powstają
Lecz póki jestem proszę
Kochaj mnie, dotykaj mnie
Dotykaj delikatnie, bezszelestnie ciepłem palców
Dotykaj aksamitnie, rzęs pokłonem, nie przestawaj
dotykaj całowaniem i oddechem, tak jak lubisz
Dotykaj smugą włosów niby muślin, bólowi zadaj ból.
Wszędzie Go szukam, dla Niego chcę żyć
Wbrew potępieniom.
Póki jestem, proszę
Kochaj mnie i dotykaj.
Wiem, że chcesz wspólnych snów, dam Ci je.
Dziwne jest piękne, wciąż twierdzę tak
Kochanie samotność można wypić do dna,
choć to trudne.
Więcej nic nie mów, tylko przytul się, dotykaj mnie.
/T.Żółtko/
.............................ołówki.............................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz